پیمانکار ساخت ویلا

برای ساخت ویلا در شمال یا نقاط ییلاقی دیگر، می‌توانید وارد مذاکره با یک پیمانکار شوید و ۰ تا ۱۰۰ ساخت ویلا را به او بسپارید. در این مقاله توضیح خواهیم داد که پیمانکار به چه شخص یا مجموعه ای گفته می‌شود و وظایف وی چیست.

پیمانکار ساخت ویلا شخص حقیقی یا حقوقی است که وظیفه ی اصلی وی مدیریت مراحل ساخت، به کار گماردن اکیپ های اجرایی و نظارت توامان بر کار آنهاست، مسئولیت کیفیت و سلامت اجرای پروژه به طور کامل با پیمانکار بوده و او باید در برابر کارفرما برای تمامی مسائل مطروح به طور کامل پاسخگو باشد. پیمانکار وظیفه دارد تا نقشه ها و پلان ها را طبق سلیقه و خواست کارفرما آماده کند و مراحل اجرا را بر همان اساس پیش ببرد. علاوه بر تامین نیروی انسانی پیمانکار وظیفه دارد تا متریال را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن تهیه نموده و در اختیار نیروی کار قرار دهد اما بنا به متن قرارداد و عرف قرارداد های پیمانکاری عمدتا هزینه ی تهیه ی متریال به عهده کارفرماست و از حوزه ی تعهدات پیمانکار خارج است. پیمانکار همچنین وظیفه دارد تا تمامی بحران ها و مشکلات احتمالی در پروسه ی ساخت در محل کارگاه ساخت ویلا را نیز مدیریت نماید و می‌بایست توان لازم در جهت مرتفع نمودن این مشکلات را داشته باشد.

چنانچه قصد عقد قرارداد با پیمانکار ساخت ویلا را دارید باید قرارداد دقیق و کاملی تنظیم نمایید و همچنین به سابقه و رزومه ی پیمانکار ساخت ویلا توجه نمایید. افراد یا شرکت های متعددی در زمینه ی پیمانکاری ساخت ویلا فعالیت می نمایند و این شما هستید که می‌توانید با انتخاب درست و مطمئن نهایتا صاحب یک ویلا طبق سلیقه و خواست خود شوید که از تمامی جهات اصولی و ایمن باشد.

همانطور که گفتیم رزومه‌ی اجرایی و سابقه‌ی پیمانکار و توان اجرایی وی بسیار حائز اهمیت است. شرکت تخصصی ساخت ویلاهای مدرن و کلاسیک تهران عمران با بهره مندی از تیم های تخصصی و اجرایی حرفه ای از بهترین شرکت های پیمانکاری ساخت ویلا بوده و سابقه‌ی درخشانی در این زمینه دارد. اجرای بیش از ۷۰ پروژه‌ی ویلایی در مازندران و گیلان و اجرای بیش از ۴۰ ویلای سوئیسی و چوبی از سوابق این شرکت می باشد. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما و یا ثبت درخواست ساخت ویلا از مشاوره با مهندسان با تجربه بهره مند شده و مراحل ساخت ویلا ی خود را آغاز نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *