زمین زمین ساخت ساخت ساخت سازه ساخت سازه ساخت ویلا ساخت ویلا سرمایه گذاری سرمایه گذاری سکونت شخصی سکونت شخصی شمال شمال طراحی ویلا طراحی ویلا مازندران مازندران متریال متریال مجموعه ی اقامتی و بومگردی مجموعه ی اقامتی و بومگردی ویلا ویلا ویلاهای اقامتی ویلاهای اقامتی ویلای مدرن ویلای مدرن ویلای پست مدرن ویلای پست مدرن ویلای کلاسیک ویلای کلاسیک ساخت ویلا سوئیسی ساخت ویلا سوئیسی ویلا سوئیسی ویلا سوئیسی

ویلا ها و کلبه های A شکل را با نام های مختلفی میشناسیم، ویلای Aplan، ویلاهای هشتی یا ویلاهای سوئیسی. البته آنچنان که ما در ایران به این کلبه ها و ویلاها کلمه ی سوئیسی را اتلاق میکنیم؛ در کشور سوئیس کاربردی ندارد. امّا نهایتا این غلط مصطلح در بین مردم جا افتاده است.

ویلای سوئیسی یک سازه مثلثی است که سقف آن تقاطع دوظلع ساق مثلث و کف آن قاعده ی مثلث قرار گرفته. بهترین متریال برای ساخت اسکلت ویلای سوئیسی، قوطی فلزی یا تیرآهن است که باتوجه به حجم سازه،ارتفاع و تعداد طبقات آن، نوع متریال فلزی و انواع اتصالات آن مشخص می شود. ویلای سوئیسی با اسکلت چوبی نیز بنا می شود اما ما با توجه به تجربه های متعدد در اجرا و دلایل مختلف مهندسی، ساخت ویلای سوئیسی با اسکلت چوبی را توصیه نمی کنیم.

در مرحله اول بعداز مسطح سازی زمین پروژه، کرسی و فنداسیون را اجرا نموده و صفحه ستون ها را جایگذاری میکنیم. سپس در وسط پلان داربست با

 

طول و عرض مناسب کار، نصب میکنیم. سپس شاخه ها ی مورد استفاده را روی صفحه ستون ها و از طرف دیگر روی داربست، تنظیم میکنیم و سپس اتصالات و جوشکاری انجام می‌شود.

مرحله ی بعدی مستحکم سازی و نصب تودلی ها و اجرای شاخه های نردبانی است. پس از اتمام کامل اسکلت، می‌توانیم پوشش های خارجی و سقف را شروع کنیم.

عایق نمودن دیواره های اصلی عموما با پشم سنگ فویل دار، فوم و تور مرغی انجام می شود.

بعداز اجرای عایق ها می‌توانیم تاسیسات مکانیکال و الکتریکال را اجرا نموده و سپس روکوب نهایی را اجرا کنیم. این امکان وجود دارد که روی تاسیسات را مجددا با پشم سنگ عایق بندی کنیم که این بستگی به آب و هوای محل اجرای ویلای سوئیسی و میزان حساسیت شما در محکم کاری دارد که این جزئیات قطعا روی قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

شرکت تهران عمران با تجربه ی مفید ۱۵ ساله در ساخت انواع ویلا، جز سازنده های برتر ویلای سوئیسی در کشور بوده و این‌نوع ویلا را با بالاترین کیفیت، طبق اصول مهندسی و محاسباتی و با به روز

 

ترین متریال، به صورت فول امکانات تحویل مشتریان عزیز می دهد. در قسمت پروژه های اجرا شده می‌توانید چند نمونه از اجرای ویلای سوئیسی توسط تیم تهران عمران را مشاهده بفرمایید. جهت استعلام قیمت و نوع تسویه ی مالی یا مدت زمان اجرا، با پیام‌رسان های شرکت در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *